Головна :: 05.11.2009. Дитячий бренд «Чудо-Чадо» виходить у новому форматі

05.11.2009. Дитячий бренд «Чудо-Чадо» виходить у новому форматі

Успіх дитячого харчування ТМ Чудо-Чадо в картонній порційній упаковці Тетра Пак надихнув виробника - компанію «Вітмарк-Україна» - до свіжого маркетингового рішення - виведення нового формату упаковки.

Вже в листопаді цього року соки і пюре дитячого харчування ТМ Чудо-Чадо з'являться на полицях супермаркетів в новій картонній упаковці Tetra Slim об’ємом 125 грам.

Як стверджує бренд-менеджер ТМ «Чудо-Чадо» Олеся Репетій, для українського ринку дитячого харчування - це, безсумнівно, інновація: «Український ринок вітчизняного дитячого харчування стрімко розвивається. Але є ще дуже багато продуктових рішень, які на вітчизняному ринку поки що не реалізовані. Новий формат упаковки дитячого бренду «Чудо-Чадо» для українців зовсім новий, але його зручність, на нашу думку, буде гідно оцінена споживачами »- підкреслила Олеся Репетій.

Основна перевага Tetra Slim 0,125 л, дійсно, в зручності. Денна норма споживання прикорму дитячими соками або фруктовими пюре для однорічного малюка складає 100-125 гр. Тому новий формат дитячого харчування ТМ «Чудо-Чадо» ідеально підходить для денної порції, адже вміст упаковки можна використовувати за один раз, а не ставити розкриту пачку з продуктом в холодильник «до наступного разу».

Не менш важливою перевагою для продукції в новій упаковці стане його доступність.

Як повідомляє О. Репетій, в найближчих планах ТМ «Чудо-Чадо» - збільшення ринкової частки в категорії. «Ми плануємо збільшити ринкові показники в сегменті фруктово-овочеві пюре і закріпити свої лідерські позиції у всій категорії дитячого харчування. Вже сьогодні частка нашого бренду в сегменті соків для малюків становить 33% », - резюмувала Олеся Репетій.

< попередня наступна > повернутися до списку новин