Головна :: 04.09.2009. Дитячий бренд Чудо-Чадо збільшив долю

04.09.2009. Дитячий бренд Чудо-Чадо збільшив долю

Дані Держкомстату України говорять про те, що у ТМ Чудо-Чадо великі шанси на абсолютне лідерство у категорії.

За останніми даними Державного комітету статистики України доля дитячого бренду Чудо-Чадо склала 33%. Менше ніж півроку було потрібно ТМ «Чудо-Чадо» для того, щоб додати до долі 24%, що була у торговельної марки в 2008 році, ще майже десять відсотків.

Український ринок дитячого харчування в 2009 році дуже змінився. Загострена економічна ситуація негативно вплинула на відомі міжнародні дитячі бренди, представлені в Україні. Зріст курсу іноземної валюти по відношенню до української гривні відразу майже вдвічі збільшив вартість імпортної продукції дитячого харчування. І навіть маркетингова підтримка та потужна дистрибуція не допомогла іноземним виробникам та їх торговельним маркам утриматися від падіння продажу.

У тому році загальна доля імпортних брендів складала майже 60%, в цьому році вітчизняні торговельні марки значно потіснили іноземне дитяче харчування. Вже у першому кварталі 2009 року доля українського дитячого харчування почала переважати над імпортним у співвідношенні 55/45%.

Як стверджує бренд-менеджер ТМ «Чудо-Чадо» Олеся Репетій, ситуація, що склалася ні ринку дитячого харчування, надає нові можливості торговельній марці компанії. «Ми дуже швидко зорієнтувалися у нових умовах роботи та підтримали торговельну марку як класичними маркетинговими інструментами, так і нестандартними комунікаціями. За подорожчанням імпортної продукції споживачі почали переключатися на вітчизняні бренди. Тому саме тепер дуже важливо підкреслити конкурентні переваги нашого продукту, для того, щоб споживач зробив правильний вибір – на користь «Чудо-Чадо» - підкреслила Олеся Репетій.

< попередня наступна > повернутися до списку новин