Головна :: 25.05.2009. Соки Чудо-Чадо визнані кращими за результатами акції «ХІТ-2008. Краще для малюка».

25.05.2009. Соки Чудо-Чадо визнані кращими за результатами акції «ХІТ-2008. Краще для малюка».

Соки Чудо-Чадо визнані кращими за результатами акції «ХІТ-2008. Краще для малюка».

Продукція торгівельної марки Чудо-Чадо визнана найкращой в номінації «дитячі фруктові пюре» за результатами акції «ХІТ- 2008. Краще для малюка», що проводилась видавничим домом «Едіпрес-Україна» та журналом «Твій малюк».

Акція «ХІТ -2008. Краще для малюка» була організована для того, щоб допомогти молодим батькам у виборі дитячої продукції високої якості.

«ХІТ РОКУ» щорічно проводиться серед самих якісних та популярних товарів й продуктів для малюків. А товари і продукти, що за результатами тестування набирають найбільшу кількість балів, стають переможцями та отримують відзнаку «ХІТ РОКУ. Краще для малюка». В 2008 році кількість номінаций збільшилося до 46, в акції приймали учать 27 компаній та 206 товарів різних категорій.

Протестувати всі товари, що були представлені на конкурс организатори акції запропонували експертам – батькам та їх малюкам. Те, що мамам і татам можна довіряти так, як нікому, ні у кого не виникає сумнівів. Серед експертів - відомі люди, лікарі, спортсмени, журналісти та просто дуже відповідальні батьки – читачі дитячих видань «Едіпрес-Україна».

Продукцію ТМ Чудо-Чадо тестувало журі у складі дев’яти чоловік. Була спеціально разроблена шкала оцінок й анкета для заповнення. Всі члени журі отримали зразки різних соків та пюре, які протестували зі своїми дітлахами. Після цього батьки заповнили анкети та виставили оцінки, покладаючись на особисте сприйняття та враження своїх дітей. Саме цьому оцінка соків та пюре ТМ Чудо-Чадо та інших торговельних марок такими по-справжньому незалежними експертами дійсно найоб’єктивніша!

Як вважає Алла Мазур, телевізійна ведуча каналу «1+1», та за сумісництвом мами 6-місячного сина Артема, акція «ХІТ РОКУ» - дуже гарна ідея, що може допомогти батькам обрати тільки краще для своіх малюків. «Акція допомогла зрозуміти не тільки характер та улюблені смаки мого сина, але й допомогла зорієнтуватися у морі сучасних товарів для дітей. Ми раді, якщо наші враження допоможуть іншим читачам обрати краще для своїх малюків» - прокоментувала важливість акції Алла Мазур.

Оксана Осаволюк, лікар-педіатр НДІ педіатрії, акушерства та гінекології, мама однорічного Захара, також вважає «ХІТ РОКУ» дуже важливим та корисним проектом, тому що він допомогає батькам обирати продукти для малюка: «Рано чи пізно стикаєшся з такою проблемою: заходиш у магазин обрати для малюка найкраще, а очі розбігаються від різноманітності дитячих товарів. Акція принесла батькам очевидну користь!».

Те, що соки ТМ «Чудо-Чадо» обрані переможцем поряд з іншими відомими торговельними марками, не випадково. На сьогоднящній день «Чудо-Чадо» у числі лідерів у сегменті дитячих соків з долею 25% ринку. Про популярність продукції цієї торговельної марки говорить динамічний зріст продажу на внутрішньому та зовнішньому ринках.

А висока якість соків та пюре «Чудо-Чадо» яскраво підтверджує факт підписання Держстандартом Росії Сертифікату, який дозволяє експортувати соки цієї торговельної марки на внутрішній російський ринок, не дивлячись на те, що Росія завжди відрізнялась дуже жорсткими вимогами до імпортованої продукції, тим більш до продукції категорії «дитяче харчування».

< попередня наступна > повернутися до списку новин