Головна :: 18.02.2016. Бренд «Чудо-Чадо» Одеського заводу дитячого харчування - лідер в категоріях соків і пюре для дитячого харчування в Україні

18.02.2016. Бренд «Чудо-Чадо» Одеського заводу дитячого харчування - лідер в категоріях соків і пюре для дитячого харчування в Україні

За словами маркетинг менеджера Одеського заводу дитячого харчування Олега Винника, ситуація, що склалася на ринку дитячого харчування дає нові можливості нашої торгової марки «Чудо-Чадо».

«Ми, як експерти ринку дитячого харчування, добре розуміємо, що потрібно малюкам і які очікування у їхніх мам. Тому у нас, виходить, робити сьогодні найкраще ціннісне пропозицію в категорії - відмінна якість за доступну ціну.

Можна виділити основні напрямки, які підвищують нашу ефективність на ринку.

Одним з наших переваг є власна переробка свіжих фруктів і овочів, для виробництва соків і пюре для дитячого харчування, де використовуються тільки добірні плоди зі спеціальних сировинних зон, а високоякісне українську сировину дозволяє зробити продукцію дешевше і корисніше.

Другим гарантом виступає експертний досвід Одеського заводу дитячого харчування в розробці смачних продуктів для дітей. На наших соках і пюре виросло вже кілька поколінь малюків.

Крім того, найголовнішим фактором лідерства можна назвати безпеку «Чудо-Чадо», завдяки впровадженим системам забезпечення якості дитячого харчування. Серед них - відбір плодів, вирощених в спеціальних сировинних зонах для дитячого харчування, виробництво продуктів зі свіжих фруктів і овочів, без барвників і добавок.

Одеський завод дитячого харчування є лідером Хартії «За здорове дитяче харчування», ініціювавши ухвалення 24 стандартів якості, які виробники зобов'язуються застосовувати при виробництві своїх продуктів.

Рівень безпеки світового класу «Чудо-Чадо» забезпечується впровадженої на підприємстві системою НАССР. Застосування стандартів ISO 9001 та ISO 22000 забезпечують стабільний високий рівень якості продукції. Завдяки багаторічним традиціям і професійним кадрам компанія чітко і своєчасно відстежує всі етапи технологічного процесу, від зростання плодів, до полиці в магазині, що забезпечує стабільну якість продукції день у день.

Мабуть, це найважливіші показники усвідомленого вибору мамою харчування для дитини. Як результат, на тлі подорожчання імпортної продукції, споживачі активно перемикаються на перевірені часом і мамами бренди », - каже Олег Винник.

ТМ «Чудо-Чадо» в 2015 році впевнено випереджає конкурентів в сокової категорії дитячого харчування. Наростивши частку ринку з 25% в 2014 р до 37% в 2015 р

Згідно з даними роздрібного аудиту, в категорії пюре для дитячого харчування, ТМ «Чудо-Чадо» утримує лідерську частку, що виросла з 24% в 2014 р до 32% в 2015

< попередня наступна > повернутися до списку новин