Головна :: Новини

Новини

07.11.2011
Соки «Чудо-Чадо» визнані Кращим продуктом Казахстану.
Золотою медаллю якості Міжнародного дегустаційного конкурсу «Кращий продукт WorldFood 2011», що проходив у північній столиці Казахстану Алмати на початку листопада, нагороджені соки для дитячого харчування «Чудо-Чадо».  

20.09.2011
Конкурс ТМ "Чудо-Чадо" спільно з інтернет-порталом для батьків UAUA
16 вересня розпочався конкурс від ТМ "Чудо-Чадо" - "Ложечка за маму!", який проводиться спільно з інтернет-порталом для батьків UAUA. 

15.08.2011
З серпня цього року продукцію ТМ «Чудо-Чадо» можна придбати у найбільшій торговельній мережі України – АТБ
З серпня продукція ТМ «Чудо-Чадо» буде продаватися у найбільшій українській торговельній мережі – АТБ. Соки для дітей будуть представлені в торговельній мережі в картонній упаковці 200 мл, пюре – 130 г.

12.08.2011
Акція Чудо-Чадо в мережі Сільпо
В період з 11 по 24 серпня 2011 року ТМ «Чудо-Чадо» проводить акцію у мережі Сільпо.

09.08.2011
ТМ "Чудо-Чадо" і журнал «Світ Сім'ї» провели акцію на першій Всеукраїнській дитячій виставці "Baby Active"
14 травня в Києві відбулася перша Всеукраїнська виставка послуг та програм розвитку для дітей «Baby Active». У рамках виставки ТМ «Чудо-Чадо» і журнал «Світ Сім'ї» провели спільну акцію для маленьких відвідувачів. Дітлахи разом зі своїми батьками змагалися у прояві своїх талантів - малюнки, ліплення з пластиліну, глини, тіста, аплікації, веселі ігри.

09.08.2011
ТМ Чудо-Чадо взяла участь у головній виставковій події дитячого ринку України - BABY Expo
Наприкінці березня цього року ТМ «Чудо-Чадо» взяла участь у головній виставковій події вітчизняного дитячого ринку - BABY Expo 2011.  Виставка BABY Expo перевершила всі свої минулі показники. У цьому році в ній взяли участь майже 400 експонентів з Білорусі, Італії, Іспанії, Литви, Польщі, Росії, Туреччини, і Україна. 

27.02.2010
Соки ТМ Чудо-Чадо отримали оцінку «відмінно» за результатами незалежного споживчого тестування Центром ТЕСТ
Фрукти і овочі - дуже важлива складова раціону дитини. Вводити їх в раціон починають у вигляді соків і пюре, переважно з 4 місяця життя. Для того, щоб дізнатися краще про характеристики пюре, призначених для малюків, у січні-лютому 2010 року Центром Незалежних Споживчих Експертиз «ТЕСТ» було проведено порівняльне тестування 7 марок дитячого яблучного пюре.

18.01.2010
«ТМ Чудо-Чадо» і журнал «Мир семьи» - у благодійному проекті «Ближче до серця»
Наприкінці минулого року ТМ «Чудо-Чадо» приєдналася до масштабного благодійного проекту «Ближче до серця», що проводиться українським журналом «Мир Семьи». Мета проекту - збір нефінансової допомоги десяти Будинкам Малютки (спеціалізовані та неспеціалізовані установи, в яких знаходяться діти з народження і до 5 років) і десяти дитячим будинкам сімейного типу, де проживають діти від 6 до 18 років.

05.11.2009
Дитячий бренд «Чудо-Чадо» виходить у новому форматі
Успіх дитячого харчування ТМ Чудо-Чадо в картонній порційній упаковці Тетра Пак надихнув виробника - компанію «Вітмарк-Україна» - до свіжого маркетингового рішення - виведення нового формату упаковки.

04.09.2009
Дитячий бренд Чудо-Чадо збільшив долю
Дані Держкомстату України говорять про те, що у ТМ Чудо-Чадо великі шанси на абсолютне лідерство у категорії.

< 1234 >